Skip to content

И аз бях глухарче

28.12.2014

1780663_867730939907597_1009016954627419593_n

Знаеш ли… Хората си мислят,
че аз мога да изпълнявам желания.
Сграбчват ме, подреждат егоистичните си мисли
и духват…
И за тях всичко приключва.
Само че тогава ме разбиват на парчета;
разкъсват ме и ме оставят на произвола на вятъра…
Всъщност, нямам нищо против.
Вярно е, че когато светлината минава през мен
приличам на калейдоскоп,
но…
духнат ли –
те изпълняват моето желание.
Защото само така мога да стигна до теб…

28.12.2014
Евелина Пашова

No comments yet

Вашият коментар

