Skip to content

И аз бях залез…

27.12.2014

10590626_945007855513238_2553701866681205556_n

И аз бях залез…

Беше твърде хубаво…, за да … продължи дълго.
Започна като раждането на звезда –
взрив, цветове, надежда…
Дори към своя заник изглежда същото.
Само че сега има и музика –
лебедова песен.
Апогеят ми прилича на нивелир-
не можеш да решиш дали това, което е,
е изгрев или залез…
Толкова е съвършен, че може да бъде и двете.
Зависи какво ти е на душата…

27.12.2014
Евелина Пашова

No comments yet

Вашият коментар

